נתפסו חשודים שהחזיקו עוף דורס נדיר בניגוד לחוק

    קובי פינקלר No Comments on נתפסו חשודים שהחזיקו עוף דורס נדיר בניגוד לחוק

    חוחיות הוחזקו בכלובים נפרדים והעקב העיטי הוחזק בכלוב קטן מאוד, בתנאים קשים ביותר , כשהוא קשור ברגליו ואינו יכול לנוע • במסגרת מבצע האכיפה היזום, החשודים זומנו לחקירה על ידי רשות הטבע הגנים ובכוונת הרשות למצות עימם את הדין

    העקב העיטי והחוחיות כפי שנתפסו בבית החשודים. צילום אליעזר גלבר, רשות הטבע והגנים (1) צילום: אליעזר גלבר,
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במבצע משותף של משטרת ירושלים ופקחי רשות הטבע והגנים במזרח ירושלים, שנערך אתמול, נתפסו מספר חשודים, שהחזיקו על פי החשד ובניגוד לחוק, בחצר ביתם הפרטי, חיות בר מוגנות מסוג העוף הדורס עקב עיטי וציפורי שיר מסוג חוחית.

    החוחיות הוחזקו בכלובים נפרדים והעקב העיטי הוחזק בכלוב קטן מאוד, בתנאים קשים ביותר , כשהוא קשור ברגליו ואינו יכול לנוע.

    במסגרת מבצע האכיפה היזום, החשודים זומנו לחקירה על ידי רשות הטבע הגנים ובכוונת הרשות למצות עימם את הדין ולהגיש כתבי אישום.

    לדברי אליעזר גלבר, פקח מרחב ירושלים ברשות הטבע והגנים, "לצערי באזור מזרח ירושלים החזקת חיות בר בניגוד לחוק הוא דבר שאנו נתקלים בו לא מעט, ושיתוף הפעולה עם משטרת ישראל בכלל ושוטרי מרחב קדם וימ"ר ירושלים בפרט הוא קריטי להצלחת פעילויות האכיפה באזור זה ובכלל. על פי החשד מדובר במקרה חמור של החזקת ציפורים מוגנות, כאשר העקב עיטי הוחזק בתנאי התעללות קשים במיוחד. אנו נפעל למצות את הדין עם האחראים ואני מקווה שבית המשפט ישית עליהם עונש מרתיע על מנת שנוכל לצמצם תופעה פסולה זו".

    ברשות הטבע והגנים השיקו לאחרונה קמפיין ארצי נרחב למען חיות הבר, תחת הכותרת "כדי שחיות הבר יהיו פה גם מחר", שבין מטרותיו הוא העלאת המודעות של הציבור לחשיבות שמירת חיות הבר בישראל ועל הדרכים לשמור עליהן. בתוך כך קוראת רשות הטבע והגנים לציבור לדווח, גם באופן אנונימי, על כל חשד לפגיעה או החזקה לא חוקית של חיית בר באמצעות מוקד הסביבה של הרשות שמספרו 3639*.



    0 תגובות